آثار سلباعتبارشدهتحلیل استنادی و دلایل سلباعتبار آثار در کشورهای خاورمیانه [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 99-124]
آسیبهاآسیبها و راهکارهای ارزیابی بروندادهای پژوهشی علوم انسانی: مطالعه موردی رشتههای زبان و ادبیات [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 75-96]
آلتمتریک اکسپلوررارزیابی بروندادهای پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی در حوزه علوم اجتماعی و رفتاری با استفاده از شاخصهای علمسنجی و دگرسنجی طی سالهای 2010 _ 2020 [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 211-230]
آلتمتریکسبروندادهای علمی دسترسی آزاد منتشر شده توسط پژوهشگران ایرانی: مطالعه علمسنجی و آلتمتریک [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 125-150]
آلتمتریکستحلیل حضور علمی زنان مخترع ایرانی در شبکههای علمی اجتماعی لینکدین و ریسرچگیت [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 593-616]
آموزش و ترویج کشاورزیمطالعه مقایسهای شاخصهای هرش و اف.دبلیو.سی.آی در ارزیابی آثار پژوهشگران: مورد مطالعه، سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 539-558]
آیندۀ پژوهشهارویکردها و روشهای پیشبینی روند بروندادهای علمی: مطالعهی مرور دامنه ای [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 341-386]
ا
ارتباطات علمیتحلیل حضور علمی زنان مخترع ایرانی در شبکههای علمی اجتماعی لینکدین و ریسرچگیت [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 593-616]
ارتباط علمیتحلیل رویکردهای کارکردی و ساختاری ارتباطات علمی در تولید دانش توسط پژوهشگران حوزه علم سنجی در ایران [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 259-286]
ارزیابیآسیبها و راهکارهای ارزیابی بروندادهای پژوهشی علوم انسانی: مطالعه موردی رشتههای زبان و ادبیات [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 75-96]
ارزیابی پژوهشمطالعه مقایسهای شاخصهای هرش و اف.دبلیو.سی.آی در ارزیابی آثار پژوهشگران: مورد مطالعه، سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 539-558]
استخراج دانشتحلیل خوشهای توسعه دانش در حوزه استخراج دانش در صنایع خدماتی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 445-470]
استعداد برترشناسایی و تبیین شاخصهای نخبگی و ارائة چارچوبی برای کشف نخبگان علمی در حوزة علوم انسانی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 617-654]
اسکوپوسنگاشت نقشه علمی تحقیقات هوش مصنوعی ایران مبتنی بر پایگاه استنادی اسکوپوس (سالهای 2022-1978) [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 469-506]
اشاعه اطلاعاتتحلیل موضوعی پژوهشهای مرتبط با اطلاعات نادرست و گمراهکننده در حوزه کووید 19 در پایگاه استنادی وب آو ساینس [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 225-246]
اطلاعات گمراهکنندهتحلیل موضوعی پژوهشهای مرتبط با اطلاعات نادرست و گمراهکننده در حوزه کووید 19 در پایگاه استنادی وب آو ساینس [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 225-246]
اطلاعات نادرستتحلیل موضوعی پژوهشهای مرتبط با اطلاعات نادرست و گمراهکننده در حوزه کووید 19 در پایگاه استنادی وب آو ساینس [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 225-246]
اعتبارسنجیشناسایی و تبیین شاخصهای نخبگی و ارائة چارچوبی برای کشف نخبگان علمی در حوزة علوم انسانی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 617-654]
امنیت اطلاعاتمدل معنایی حوزه امنیت اطلاعات: استخراج شبکه مفاهیم با رویکرد تحلیل انتشارات علمی و دلفی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 247-268]
ایرانبروندادهای علمی دسترسی آزاد منتشر شده توسط پژوهشگران ایرانی: مطالعه علمسنجی و آلتمتریک [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 125-150]
ایرانمطالعه تطبیقی موضوع " نقد و بررسی کتاب " در ایران و جهان بر اساس پایگاه وب علم [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 151-168]
ایرانمطالعه رابطه آماری شاخص استنادی مجلات ایرانی با برخی از شاخص های علم سنجی در گزارش استنادی نشریات 2020 [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 205-224]
اینفودمیکتحلیل موضوعی پژوهشهای مرتبط با اطلاعات نادرست و گمراهکننده در حوزه کووید 19 در پایگاه استنادی وب آو ساینس [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 225-246]
بازیوارسازینقش بازیوارسازی در مدیریت دانش و مستندسازی تجربیات بر مبنای مطالعات نمایهشده در پایگاه وب آو ساینس: یک مطالعه علم سنجی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 131-164]
بروسلایک قرن مشارکت علمی پژوهشگران بروسلا و بروسلوز: مطالعه علم سنجی [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 313-340]
بروسلوزیک قرن مشارکت علمی پژوهشگران بروسلا و بروسلوز: مطالعه علم سنجی [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 313-340]
بروندادهای پژوهشیآسیبها و راهکارهای ارزیابی بروندادهای پژوهشی علوم انسانی: مطالعه موردی رشتههای زبان و ادبیات [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 75-96]
بروندادهای علمیبررسی رابطه همکاریهای علمی بینالمللی و دریافت استناد مقالات پراستناد و داغ پژوهشگران ایرانی در پایگاه اطلاعاتی وب آو ساینس [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 19-42]
بروندادهای علمیبروندادهای علمی دسترسی آزاد منتشر شده توسط پژوهشگران ایرانی: مطالعه علمسنجی و آلتمتریک [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 125-150]
بروندادهای علمیتحلیل علمسنجی و الگوهای هم نویسندگی و استناد مقالات منتشرشده در نشریات وب آو ساینس کشورهای ایران و ترکیه [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 413-444]
بهرهوریمطالعه وضعیت بهرهوری، کارایی و نفوذ علمی پژوهشگران در حوزه دادههای پیوندی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 45-74]
بهرهوری پژوهشییک قرن مشارکت علمی پژوهشگران بروسلا و بروسلوز: مطالعه علم سنجی [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 313-340]
بهینهسازی موتورهای جستجومدل معنایی حوزه امنیت اطلاعات: استخراج شبکه مفاهیم با رویکرد تحلیل انتشارات علمی و دلفی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 247-268]
پ
پاندمیتحلیل موضوعی پژوهشهای مرتبط با اطلاعات نادرست و گمراهکننده در حوزه کووید 19 در پایگاه استنادی وب آو ساینس [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 225-246]
پایگاه وب آو ساینسبررسی رابطه همکاریهای علمی بینالمللی و دریافت استناد مقالات پراستناد و داغ پژوهشگران ایرانی در پایگاه اطلاعاتی وب آو ساینس [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 19-42]
پایگاه وب علممطالعه تطبیقی موضوع " نقد و بررسی کتاب " در ایران و جهان بر اساس پایگاه وب علم [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 151-168]
پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازیتحلیل نقشه علمی و مصورسازی پژوهشهای منتشرشده در نشریه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی با استفاده از رویکرد تحلیل شبکه های اجتماعی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 297-328]
پژوهشگران ایرانیبررسی رابطه همکاریهای علمی بینالمللی و دریافت استناد مقالات پراستناد و داغ پژوهشگران ایرانی در پایگاه اطلاعاتی وب آو ساینس [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 19-42]
پژوهشگران علمسنجیتحلیل رویکردهای کارکردی و ساختاری ارتباطات علمی در تولید دانش توسط پژوهشگران حوزه علم سنجی در ایران [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 259-286]
پیشبینی روند پژوهشرویکردها و روشهای پیشبینی روند بروندادهای علمی: مطالعهی مرور دامنه ای [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 341-386]
پیشنهاده پژوهش (پروپوزال)مقایسه عناصر بازنمونی (عنوان، چکیده و کلیدواژهها) مقالههای شبکه استنادی فهرست منابع از نظر شباهت متنی با پیشنهاده پژوهش [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 23-44]
ت
تایمزمعیارها و شاخصهای مؤثر بر واگرایی نتایج نظام رتبه بندی ملی ایران و نظامهای رتبه بندی جهانی دانشگاه ها [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 1-22]
تحلیل شبکهترسیم نقشه دانش تولیدات علمی حوزه مدیریت بحران و مخاطرات در پایگاه اسکوپوس 1973-2020 [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 353-384]
تحلیل شبکهتحلیل نقشه علمی و مصورسازی پژوهشهای منتشرشده در نشریه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی با استفاده از رویکرد تحلیل شبکه های اجتماعی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 297-328]
تحلیل شبکه اجتماعیگرایشهای موضوعی تولیدات علمی مرتبط با کووید 19 در حوزههای علوم انسانی و اجتماعی: مقایسه ایران و کشورهای شاخصِ پنج قاره [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 409-446]
تحلیل شبکه اجتماعییک قرن مشارکت علمی پژوهشگران بروسلا و بروسلوز: مطالعه علم سنجی [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 313-340]
تحلیل شبکه اجتماعیهوافضا: مطالعه علمسنجی و تحلیل سنجههای مرکزیت شبکه همنویسندگی پژوهشگران [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 165-204]
تحلیل محتواگرایشهای موضوعی تولیدات علمی مرتبط با کووید 19 در حوزههای علوم انسانی و اجتماعی: مقایسه ایران و کشورهای شاخصِ پنج قاره [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 409-446]
تحلیل محتواترسیم نقشه موضوعی مقالات حوزه تربیت اخلاقی نمایهشده در پایگاه وب آو ساینس طی سالهای 2000-2018 [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 169-188]
تحلیل همرخدادی واژگانمطالعه کتاب سنجی و تحلیل شبکه همنویسندگی و خوشههای موضوعی پژوهشهای هستانشناسی [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 287-312]
تحلیل همواژگانینقش بازیوارسازی در مدیریت دانش و مستندسازی تجربیات بر مبنای مطالعات نمایهشده در پایگاه وب آو ساینس: یک مطالعه علم سنجی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 131-164]
تربیت اخلاقیترسیم نقشه موضوعی مقالات حوزه تربیت اخلاقی نمایهشده در پایگاه وب آو ساینس طی سالهای 2000-2018 [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 169-188]
ترسیم ساختار فکریتحلیل مبتنی بر نگاشت ساختار فکری دانش زلزلهشناسی در دو حوزه مواد و انرژی طی سالهای 2010 تا 2020 [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 559-592]
ترسیم نقشهترسیم نقشه ساختاری دانش مدیریت آموزشی در ایران: تحلیل هم رخدادی واژگان [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 387-408]
تکامل موضوعیتحلیل مبتنی بر نگاشت ساختار فکری دانش زلزلهشناسی در دو حوزه مواد و انرژی طی سالهای 2010 تا 2020 [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 559-592]
تولیدات علمیتحلیل تولیدات علمی دانشگاههای ایران در حوزهی معماری عصبمحور: مرور دامنه [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 231-258]
تولیدات علمیمقایسه تعاملات دانشگاه، دولت و صنعت در دانشگاههای صنعتی امیرکبیر و مالکاشتر با رویکرد علم سنجی [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 75-98]
ج
جایزة علمیشناسایی و تبیین شاخصهای نخبگی و ارائة چارچوبی برای کشف نخبگان علمی در حوزة علوم انسانی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 617-654]
جریان اطلاعاتتحلیل شبکه همکاری علمی پژوهشگران حوزه هستیشناسی با استفاده از شاخصهای شبکه اجتماعی و بررسی میزان همبستگی بین شاخصهای مرکزیت با بهرهوری و کارایی پژوهشگران [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 471-496]
جی.آی.اف مجله (جی.آی.اف)مطالعه رابطه آماری شاخص استنادی مجلات ایرانی با برخی از شاخص های علم سنجی در گزارش استنادی نشریات 2020 [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 205-224]
ح
حوزههای نوظهوررویکردها و روشهای پیشبینی روند بروندادهای علمی: مطالعهی مرور دامنه ای [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 341-386]
خ
خاورمیانهبررسی تطبیقی مقالههای نمایهشده پژوهشگران کشورهای خاورمیانه در حوزه دیابت در پایگاه وبآوساینس با استفاده از شاخصهای نفوذ اندیشهای و نفوذ اجتماعی [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 447-468]
خطای علمیتحلیل استنادی و دلایل سلباعتبار آثار در کشورهای خاورمیانه [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 99-124]
خوشهبندینگاشت نقشه علمی تحقیقات هوش مصنوعی ایران مبتنی بر پایگاه استنادی اسکوپوس (سالهای 2022-1978) [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 469-506]
خوشهبندی سلسلهمراتبیترسیم نقشه ساختاری دانش مدیریت آموزشی در ایران: تحلیل هم رخدادی واژگان [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 387-408]
خوشه دانشتحلیل خوشهای توسعه دانش در حوزه استخراج دانش در صنایع خدماتی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 445-470]
د
دادههای پیوندیمطالعه وضعیت بهرهوری، کارایی و نفوذ علمی پژوهشگران در حوزه دادههای پیوندی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 45-74]
دانش زلزلهشناسی در حوزه انرژیتحلیل مبتنی بر نگاشت ساختار فکری دانش زلزلهشناسی در دو حوزه مواد و انرژی طی سالهای 2010 تا 2020 [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 559-592]
دانش زلزلهشناسی در حوزه موادتحلیل مبتنی بر نگاشت ساختار فکری دانش زلزلهشناسی در دو حوزه مواد و انرژی طی سالهای 2010 تا 2020 [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 559-592]
دانشگاه شهید بهشتیارزیابی بروندادهای پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی در حوزه علوم اجتماعی و رفتاری با استفاده از شاخصهای علمسنجی و دگرسنجی طی سالهای 2010 _ 2020 [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 211-230]
دانشگاه صنعتی امیرکبیرمقایسه تعاملات دانشگاه، دولت و صنعت در دانشگاههای صنعتی امیرکبیر و مالکاشتر با رویکرد علم سنجی [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 75-98]
دانشگاه صنعتی مالک اشترمقایسه تعاملات دانشگاه، دولت و صنعت در دانشگاههای صنعتی امیرکبیر و مالکاشتر با رویکرد علم سنجی [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 75-98]
دانشگاه علوم پزشکی کرمانتحلیل مقایسهای عملکرد پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و دانشگاههای منتخب [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 329-352]
دانشگاههای دولتی و آییننامه ارتقای علمیشناسایی و تحلیل فعالیتهای پژوهشی اعضای هیئت علمی رشته علوم سیاسی دانشگاههای دولتی تهران در چارچوب آییننامه ارتقای اعضای هیئت علمی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 497-538]
دانشگاههای علوم پزشکیتحلیل مقایسهای عملکرد پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و دانشگاههای منتخب [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 329-352]
دسترسی آزادبروندادهای علمی دسترسی آزاد منتشر شده توسط پژوهشگران ایرانی: مطالعه علمسنجی و آلتمتریک [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 125-150]
دگرسنجیارزیابی بروندادهای پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی در حوزه علوم اجتماعی و رفتاری با استفاده از شاخصهای علمسنجی و دگرسنجی طی سالهای 2010 _ 2020 [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 211-230]
دیابتبررسی تطبیقی مقالههای نمایهشده پژوهشگران کشورهای خاورمیانه در حوزه دیابت در پایگاه وبآوساینس با استفاده از شاخصهای نفوذ اندیشهای و نفوذ اجتماعی [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 447-468]
دیداری سازی علمتحلیل علمسنجی و الگوهای هم نویسندگی و استناد مقالات منتشرشده در نشریات وب آو ساینس کشورهای ایران و ترکیه [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 413-444]
ر
راهکارهاآسیبها و راهکارهای ارزیابی بروندادهای پژوهشی علوم انسانی: مطالعه موردی رشتههای زبان و ادبیات [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 75-96]
رتبه بندی آیاسسیمعیارها و شاخصهای مؤثر بر واگرایی نتایج نظام رتبه بندی ملی ایران و نظامهای رتبه بندی جهانی دانشگاه ها [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 1-22]
رتبهبندی تایمزتحلیل مقایسهای عملکرد پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و دانشگاههای منتخب [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 329-352]
رشته علوم سیاسیشناسایی و تحلیل فعالیتهای پژوهشی اعضای هیئت علمی رشته علوم سیاسی دانشگاههای دولتی تهران در چارچوب آییننامه ارتقای اعضای هیئت علمی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 497-538]
رشتههای زبان و ادبیاتآسیبها و راهکارهای ارزیابی بروندادهای پژوهشی علوم انسانی: مطالعه موردی رشتههای زبان و ادبیات [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 75-96]
روند موضوعیبررسی گذشتهنگر زمینههای مطالعاتی بینالمللی در کتابداری و علم اطلاعات با استفاده از تکنیک طبقهبندی خودکار (1945-2019) [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 97-130]
رویکرد ساختاریتحلیل رویکردهای کارکردی و ساختاری ارتباطات علمی در تولید دانش توسط پژوهشگران حوزه علم سنجی در ایران [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 259-286]
رویکرد کارکردیتحلیل رویکردهای کارکردی و ساختاری ارتباطات علمی در تولید دانش توسط پژوهشگران حوزه علم سنجی در ایران [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 259-286]
ریسرچ گیتتحلیل حضور علمی زنان مخترع ایرانی در شبکههای علمی اجتماعی لینکدین و ریسرچگیت [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 593-616]
ز
زمینههای مطالعاتیبررسی گذشتهنگر زمینههای مطالعاتی بینالمللی در کتابداری و علم اطلاعات با استفاده از تکنیک طبقهبندی خودکار (1945-2019) [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 97-130]
زنان مخترعتحلیل حضور علمی زنان مخترع ایرانی در شبکههای علمی اجتماعی لینکدین و ریسرچگیت [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 593-616]
س
ساختار فکری دانشترسیم نقشه ساختاری دانش مدیریت آموزشی در ایران: تحلیل هم رخدادی واژگان [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 387-408]
ساختار فکری دانشترسیم نقشه دانش تولیدات علمی حوزه مدیریت بحران و مخاطرات در پایگاه اسکوپوس 1973-2020 [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 353-384]
سازمان تحقیقاتمطالعه مقایسهای شاخصهای هرش و اف.دبلیو.سی.آی در ارزیابی آثار پژوهشگران: مورد مطالعه، سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 539-558]
سایولارزیابی بروندادهای پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی در حوزه علوم اجتماعی و رفتاری با استفاده از شاخصهای علمسنجی و دگرسنجی طی سالهای 2010 _ 2020 [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 211-230]
سرقت علمیتحلیل استنادی و دلایل سلباعتبار آثار در کشورهای خاورمیانه [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 99-124]
سوءرفتارهای پژوهشیتحلیل استنادی و دلایل سلباعتبار آثار در کشورهای خاورمیانه [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 99-124]
ش
شاخص استنادی مجله (جی.سی.آی)مطالعه رابطه آماری شاخص استنادی مجلات ایرانی با برخی از شاخص های علم سنجی در گزارش استنادی نشریات 2020 [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 205-224]
شاخص اف.دبلیو.سی.آیمطالعه مقایسهای شاخصهای هرش و اف.دبلیو.سی.آی در ارزیابی آثار پژوهشگران: مورد مطالعه، سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 539-558]
شاخصهای علمسنجیتحلیل تولیدات علمی دانشگاههای ایران در حوزهی معماری عصبمحور: مرور دامنه [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 231-258]
شاخصهای مرکزیتیک قرن مشارکت علمی پژوهشگران بروسلا و بروسلوز: مطالعه علم سنجی [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 313-340]
شاخصهای مرکزیتهوافضا: مطالعه علمسنجی و تحلیل سنجههای مرکزیت شبکه همنویسندگی پژوهشگران [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 165-204]
شاخصهای نخبگیشناسایی و تبیین شاخصهای نخبگی و ارائة چارچوبی برای کشف نخبگان علمی در حوزة علوم انسانی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 617-654]
شاخص هرشمطالعه مقایسهای شاخصهای هرش و اف.دبلیو.سی.آی در ارزیابی آثار پژوهشگران: مورد مطالعه، سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 539-558]
شانگهایمعیارها و شاخصهای مؤثر بر واگرایی نتایج نظام رتبه بندی ملی ایران و نظامهای رتبه بندی جهانی دانشگاه ها [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 1-22]
شایستگیهای شغلیمعیارهای شایستگی شغلی متخصصان علمسنجی: مصاحبه با اعضای هیئت علمی و صاحبان شغل [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 189-210]
شایستگیهای علمی دانشگاههاشناسایی قابلیتها و شایستگیهای علمی دانشگاه تبریز برمبنای ظرفیتهای اجتماعی، شناختی و فکری آن [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 43-74]
شباهت کسینوسیمقایسه عناصر بازنمونی (عنوان، چکیده و کلیدواژهها) مقالههای شبکه استنادی فهرست منابع از نظر شباهت متنی با پیشنهاده پژوهش [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 23-44]
شباهت متنیمقایسه عناصر بازنمونی (عنوان، چکیده و کلیدواژهها) مقالههای شبکه استنادی فهرست منابع از نظر شباهت متنی با پیشنهاده پژوهش [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 23-44]
شبکه استنادیمقایسه عناصر بازنمونی (عنوان، چکیده و کلیدواژهها) مقالههای شبکه استنادی فهرست منابع از نظر شباهت متنی با پیشنهاده پژوهش [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 23-44]
شبکه مفهومیمدل معنایی حوزه امنیت اطلاعات: استخراج شبکه مفاهیم با رویکرد تحلیل انتشارات علمی و دلفی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 247-268]
شبکه هممعناییتحلیل نقشه علمی و مصورسازی پژوهشهای منتشرشده در نشریه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی با استفاده از رویکرد تحلیل شبکه های اجتماعی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 297-328]
شبکه همنویسندگیتحلیل نقشه علمی و مصورسازی پژوهشهای منتشرشده در نشریه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی با استفاده از رویکرد تحلیل شبکه های اجتماعی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 297-328]
شناسایی ساختار اجتماعی علمشناسایی قابلیتها و شایستگیهای علمی دانشگاه تبریز برمبنای ظرفیتهای اجتماعی، شناختی و فکری آن [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 43-74]
شناسایی ساختار شناختی علمشناسایی قابلیتها و شایستگیهای علمی دانشگاه تبریز برمبنای ظرفیتهای اجتماعی، شناختی و فکری آن [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 43-74]
شناسایی ساختار فکری علمشناسایی قابلیتها و شایستگیهای علمی دانشگاه تبریز برمبنای ظرفیتهای اجتماعی، شناختی و فکری آن [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 43-74]
ص
صنایع خدماتیتحلیل خوشهای توسعه دانش در حوزه استخراج دانش در صنایع خدماتی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 445-470]
ط
طبقهبندی خودکاربررسی گذشتهنگر زمینههای مطالعاتی بینالمللی در کتابداری و علم اطلاعات با استفاده از تکنیک طبقهبندی خودکار (1945-2019) [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 97-130]
ع
عقیدههمبستگی تحلیل استنادی کمی و عقیده کاوی بافتارهای استنادی [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 1-18]
علمسنجیبروندادهای علمی دسترسی آزاد منتشر شده توسط پژوهشگران ایرانی: مطالعه علمسنجی و آلتمتریک [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 125-150]
علمسنجیمقایسه تعاملات دانشگاه، دولت و صنعت در دانشگاههای صنعتی امیرکبیر و مالکاشتر با رویکرد علم سنجی [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 75-98]
علمسنجیمعیارهای شایستگی شغلی متخصصان علمسنجی: مصاحبه با اعضای هیئت علمی و صاحبان شغل [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 189-210]
علمسنجیارزیابی بروندادهای پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی در حوزه علوم اجتماعی و رفتاری با استفاده از شاخصهای علمسنجی و دگرسنجی طی سالهای 2010 _ 2020 [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 211-230]
علمسنجیارزیابی تولیدات علمی در حوزه فعالیت جسمانی دانشآموزان با تمرکز بر ویژگیهای کالبدی فضای باز در مدارس ابتدایی: یک مرور نظاممند [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 385-412]
علمسنجیبررسی تطبیقی مقالههای نمایهشده پژوهشگران کشورهای خاورمیانه در حوزه دیابت در پایگاه وبآوساینس با استفاده از شاخصهای نفوذ اندیشهای و نفوذ اجتماعی [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 447-468]
علمسنجیهوافضا: مطالعه علمسنجی و تحلیل سنجههای مرکزیت شبکه همنویسندگی پژوهشگران [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 165-204]
علمسنجیترسیم نقشه دانش تولیدات علمی حوزه مدیریت بحران و مخاطرات در پایگاه اسکوپوس 1973-2020 [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 353-384]
علمسنجینگاشت نقشه علمی تحقیقات هوش مصنوعی ایران مبتنی بر پایگاه استنادی اسکوپوس (سالهای 2022-1978) [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 469-506]
علمسنجینقش بازیوارسازی در مدیریت دانش و مستندسازی تجربیات بر مبنای مطالعات نمایهشده در پایگاه وب آو ساینس: یک مطالعه علم سنجی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 131-164]
علمسنجیتحلیل شبکه همکاری علمی پژوهشگران حوزه هستیشناسی با استفاده از شاخصهای شبکه اجتماعی و بررسی میزان همبستگی بین شاخصهای مرکزیت با بهرهوری و کارایی پژوهشگران [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 471-496]
علمسنجیتحلیل موضوعی پژوهشهای مرتبط با اطلاعات نادرست و گمراهکننده در حوزه کووید 19 در پایگاه استنادی وب آو ساینس [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 225-246]
علمسنجیترسیم نقشه موضوعی مقالات حوزه تربیت اخلاقی نمایهشده در پایگاه وب آو ساینس طی سالهای 2000-2018 [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 169-188]
علم سنجیتحلیل علمسنجی و الگوهای هم نویسندگی و استناد مقالات منتشرشده در نشریات وب آو ساینس کشورهای ایران و ترکیه [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 413-444]
علوم اجتماعیگرایشهای موضوعی تولیدات علمی مرتبط با کووید 19 در حوزههای علوم انسانی و اجتماعی: مقایسه ایران و کشورهای شاخصِ پنج قاره [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 409-446]
علوم اجتماعی و رفتاریارزیابی بروندادهای پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی در حوزه علوم اجتماعی و رفتاری با استفاده از شاخصهای علمسنجی و دگرسنجی طی سالهای 2010 _ 2020 [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 211-230]
علوم انسانیگرایشهای موضوعی تولیدات علمی مرتبط با کووید 19 در حوزههای علوم انسانی و اجتماعی: مقایسه ایران و کشورهای شاخصِ پنج قاره [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 409-446]
علوم انسانیآسیبها و راهکارهای ارزیابی بروندادهای پژوهشی علوم انسانی: مطالعه موردی رشتههای زبان و ادبیات [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 75-96]
علوم انسانیشناسایی و تبیین شاخصهای نخبگی و ارائة چارچوبی برای کشف نخبگان علمی در حوزة علوم انسانی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 617-654]
عملکرد پژوهشیتحلیل مقایسهای عملکرد پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و دانشگاههای منتخب [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 329-352]
عملکرد پژوهشیتحلیل شبکه همکاری علمی پژوهشگران حوزه هستیشناسی با استفاده از شاخصهای شبکه اجتماعی و بررسی میزان همبستگی بین شاخصهای مرکزیت با بهرهوری و کارایی پژوهشگران [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 471-496]
عناصر بازنمونیمقایسه عناصر بازنمونی (عنوان، چکیده و کلیدواژهها) مقالههای شبکه استنادی فهرست منابع از نظر شباهت متنی با پیشنهاده پژوهش [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 23-44]
ف
فعالیت جسمانی کودکانارزیابی تولیدات علمی در حوزه فعالیت جسمانی دانشآموزان با تمرکز بر ویژگیهای کالبدی فضای باز در مدارس ابتدایی: یک مرور نظاممند [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 385-412]
فعالیتهای پژوهشیشناسایی و تحلیل فعالیتهای پژوهشی اعضای هیئت علمی رشته علوم سیاسی دانشگاههای دولتی تهران در چارچوب آییننامه ارتقای اعضای هیئت علمی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 497-538]
فهرست منابعمقایسه عناصر بازنمونی (عنوان، چکیده و کلیدواژهها) مقالههای شبکه استنادی فهرست منابع از نظر شباهت متنی با پیشنهاده پژوهش [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 23-44]
ق
قابلیتهای علمی دانشگاههاشناسایی قابلیتها و شایستگیهای علمی دانشگاه تبریز برمبنای ظرفیتهای اجتماعی، شناختی و فکری آن [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 43-74]
ک
کارایییک قرن مشارکت علمی پژوهشگران بروسلا و بروسلوز: مطالعه علم سنجی [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 313-340]
کاراییمطالعه وضعیت بهرهوری، کارایی و نفوذ علمی پژوهشگران در حوزه دادههای پیوندی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 45-74]
کتابداری و علم اطلاعاتبررسی گذشتهنگر زمینههای مطالعاتی بینالمللی در کتابداری و علم اطلاعات با استفاده از تکنیک طبقهبندی خودکار (1945-2019) [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 97-130]
کتابسنجیتحلیل خوشهای توسعه دانش در حوزه استخراج دانش در صنایع خدماتی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 445-470]
کرونا ویروسگرایشهای موضوعی تولیدات علمی مرتبط با کووید 19 در حوزههای علوم انسانی و اجتماعی: مقایسه ایران و کشورهای شاخصِ پنج قاره [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 409-446]
کروناویروستحلیل موضوعی پژوهشهای مرتبط با اطلاعات نادرست و گمراهکننده در حوزه کووید 19 در پایگاه استنادی وب آو ساینس [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 225-246]
کلاریویتمطالعه رابطه آماری شاخص استنادی مجلات ایرانی با برخی از شاخص های علم سنجی در گزارش استنادی نشریات 2020 [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 205-224]
کووید 19گرایشهای موضوعی تولیدات علمی مرتبط با کووید 19 در حوزههای علوم انسانی و اجتماعی: مقایسه ایران و کشورهای شاخصِ پنج قاره [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 409-446]
کووید 19تحلیل موضوعی پژوهشهای مرتبط با اطلاعات نادرست و گمراهکننده در حوزه کووید 19 در پایگاه استنادی وب آو ساینس [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 225-246]
گ
گزارش استنادی نشریات (جی سی آر)مطالعه رابطه آماری شاخص استنادی مجلات ایرانی با برخی از شاخص های علم سنجی در گزارش استنادی نشریات 2020 [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 205-224]
ل
لینکدینتحلیل حضور علمی زنان مخترع ایرانی در شبکههای علمی اجتماعی لینکدین و ریسرچگیت [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 593-616]
م
مارپیچ سهگانهمقایسه تعاملات دانشگاه، دولت و صنعت در دانشگاههای صنعتی امیرکبیر و مالکاشتر با رویکرد علم سنجی [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 75-98]
مدارس ابتداییارزیابی تولیدات علمی در حوزه فعالیت جسمانی دانشآموزان با تمرکز بر ویژگیهای کالبدی فضای باز در مدارس ابتدایی: یک مرور نظاممند [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 385-412]
مدل معناییمدل معنایی حوزه امنیت اطلاعات: استخراج شبکه مفاهیم با رویکرد تحلیل انتشارات علمی و دلفی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 247-268]
مدل نفوذ علمیمطالعه وضعیت بهرهوری، کارایی و نفوذ علمی پژوهشگران در حوزه دادههای پیوندی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 45-74]
مدیریت آموزشیترسیم نقشه ساختاری دانش مدیریت آموزشی در ایران: تحلیل هم رخدادی واژگان [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 387-408]
مدیریت بحران و مخاطراتترسیم نقشه دانش تولیدات علمی حوزه مدیریت بحران و مخاطرات در پایگاه اسکوپوس 1973-2020 [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 353-384]
مدیریت دانشنقش بازیوارسازی در مدیریت دانش و مستندسازی تجربیات بر مبنای مطالعات نمایهشده در پایگاه وب آو ساینس: یک مطالعه علم سنجی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 131-164]
مدیریت دانشتحلیل خوشهای توسعه دانش در حوزه استخراج دانش در صنایع خدماتی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 445-470]
مرور دامنهتحلیل تولیدات علمی دانشگاههای ایران در حوزهی معماری عصبمحور: مرور دامنه [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 231-258]
مرور دامنهرویکردها و روشهای پیشبینی روند بروندادهای علمی: مطالعهی مرور دامنه ای [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 341-386]
مزیت رقابتی دانشگاههاشناسایی قابلیتها و شایستگیهای علمی دانشگاه تبریز برمبنای ظرفیتهای اجتماعی، شناختی و فکری آن [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 43-74]
مستندسازی تجربیاتنقش بازیوارسازی در مدیریت دانش و مستندسازی تجربیات بر مبنای مطالعات نمایهشده در پایگاه وب آو ساینس: یک مطالعه علم سنجی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 131-164]
مطالعه تطبیقیمطالعه تطبیقی موضوع " نقد و بررسی کتاب " در ایران و جهان بر اساس پایگاه وب علم [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 151-168]
معماری عصبمحورتحلیل تولیدات علمی دانشگاههای ایران در حوزهی معماری عصبمحور: مرور دامنه [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 231-258]
مقالات پراستنادبررسی رابطه همکاریهای علمی بینالمللی و دریافت استناد مقالات پراستناد و داغ پژوهشگران ایرانی در پایگاه اطلاعاتی وب آو ساینس [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 19-42]
مقالات داغبررسی رابطه همکاریهای علمی بینالمللی و دریافت استناد مقالات پراستناد و داغ پژوهشگران ایرانی در پایگاه اطلاعاتی وب آو ساینس [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 19-42]
مهارتهای شغلیمعیارهای شایستگی شغلی متخصصان علمسنجی: مصاحبه با اعضای هیئت علمی و صاحبان شغل [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 189-210]
موضوعات پژوهشبررسی گذشتهنگر زمینههای مطالعاتی بینالمللی در کتابداری و علم اطلاعات با استفاده از تکنیک طبقهبندی خودکار (1945-2019) [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 97-130]
ن
نخبگان علمیشناسایی و تبیین شاخصهای نخبگی و ارائة چارچوبی برای کشف نخبگان علمی در حوزة علوم انسانی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 617-654]
نظام رتبه بندی دانشگاهمعیارها و شاخصهای مؤثر بر واگرایی نتایج نظام رتبه بندی ملی ایران و نظامهای رتبه بندی جهانی دانشگاه ها [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 1-22]
نظامهای رتبهبندی جهانیتحلیل مقایسهای عملکرد پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و دانشگاههای منتخب [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 329-352]
نفوذ اجتماعیبررسی تطبیقی مقالههای نمایهشده پژوهشگران کشورهای خاورمیانه در حوزه دیابت در پایگاه وبآوساینس با استفاده از شاخصهای نفوذ اندیشهای و نفوذ اجتماعی [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 447-468]
نفوذ اندیشهایبررسی تطبیقی مقالههای نمایهشده پژوهشگران کشورهای خاورمیانه در حوزه دیابت در پایگاه وبآوساینس با استفاده از شاخصهای نفوذ اندیشهای و نفوذ اجتماعی [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 447-468]
نقد و بررسی کتابمطالعه تطبیقی موضوع " نقد و بررسی کتاب " در ایران و جهان بر اساس پایگاه وب علم [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 151-168]
نقشه علمیمطالعه کتاب سنجی و تحلیل شبکه همنویسندگی و خوشههای موضوعی پژوهشهای هستانشناسی [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 287-312]
نقشه علمیتحلیل علمسنجی و الگوهای هم نویسندگی و استناد مقالات منتشرشده در نشریات وب آو ساینس کشورهای ایران و ترکیه [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 413-444]
نقشه علمینگاشت نقشه علمی تحقیقات هوش مصنوعی ایران مبتنی بر پایگاه استنادی اسکوپوس (سالهای 2022-1978) [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 469-506]
نقشه علمیتحلیل نقشه علمی و مصورسازی پژوهشهای منتشرشده در نشریه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی با استفاده از رویکرد تحلیل شبکه های اجتماعی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 297-328]
نگاشت علمتحلیل مبتنی بر نگاشت ساختار فکری دانش زلزلهشناسی در دو حوزه مواد و انرژی طی سالهای 2010 تا 2020 [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 559-592]
نگاشت علومتحلیل خوشهای توسعه دانش در حوزه استخراج دانش در صنایع خدماتی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 445-470]
نگاشت موضوعیتحلیل خوشهای توسعه دانش در حوزه استخراج دانش در صنایع خدماتی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 445-470]
نمودار راهبردیترسیم نقشه موضوعی مقالات حوزه تربیت اخلاقی نمایهشده در پایگاه وب آو ساینس طی سالهای 2000-2018 [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 169-188]
نویسندگان ایرانینگاشت نقشه علمی تحقیقات هوش مصنوعی ایران مبتنی بر پایگاه استنادی اسکوپوس (سالهای 2022-1978) [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 469-506]
و
وب آو ساینسبررسی تطبیقی مقالههای نمایهشده پژوهشگران کشورهای خاورمیانه در حوزه دیابت در پایگاه وبآوساینس با استفاده از شاخصهای نفوذ اندیشهای و نفوذ اجتماعی [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 447-468]
وب معناییمطالعه کتاب سنجی و تحلیل شبکه همنویسندگی و خوشههای موضوعی پژوهشهای هستانشناسی [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 287-312]
و علمسنجیمطالعه مقایسهای شاخصهای هرش و اف.دبلیو.سی.آی در ارزیابی آثار پژوهشگران: مورد مطالعه، سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 539-558]
ه
هستیشناسیمطالعه کتاب سنجی و تحلیل شبکه همنویسندگی و خوشههای موضوعی پژوهشهای هستانشناسی [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 287-312]
هستیشناسیتحلیل شبکه همکاری علمی پژوهشگران حوزه هستیشناسی با استفاده از شاخصهای شبکه اجتماعی و بررسی میزان همبستگی بین شاخصهای مرکزیت با بهرهوری و کارایی پژوهشگران [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 471-496]
هستینگاریمدل معنایی حوزه امنیت اطلاعات: استخراج شبکه مفاهیم با رویکرد تحلیل انتشارات علمی و دلفی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 247-268]
همرخدادی واژگانترسیم نقشه ساختاری دانش مدیریت آموزشی در ایران: تحلیل هم رخدادی واژگان [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 387-408]
همرخدادی واژگانارزیابی تولیدات علمی در حوزه فعالیت جسمانی دانشآموزان با تمرکز بر ویژگیهای کالبدی فضای باز در مدارس ابتدایی: یک مرور نظاممند [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 385-412]
همرخدادی واژگانتحلیل نقشه علمی و مصورسازی پژوهشهای منتشرشده در نشریه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی با استفاده از رویکرد تحلیل شبکه های اجتماعی [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 297-328]
همرخدادی واژگانترسیم نقشه موضوعی مقالات حوزه تربیت اخلاقی نمایهشده در پایگاه وب آو ساینس طی سالهای 2000-2018 [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 169-188]
همکاری علمیتحلیل شبکه همکاری علمی پژوهشگران حوزه هستیشناسی با استفاده از شاخصهای شبکه اجتماعی و بررسی میزان همبستگی بین شاخصهای مرکزیت با بهرهوری و کارایی پژوهشگران [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 471-496]
همکاریهای علمی بینالمللیبررسی رابطه همکاریهای علمی بینالمللی و دریافت استناد مقالات پراستناد و داغ پژوهشگران ایرانی در پایگاه اطلاعاتی وب آو ساینس [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 19-42]
همنویسندگیمطالعه کتاب سنجی و تحلیل شبکه همنویسندگی و خوشههای موضوعی پژوهشهای هستانشناسی [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 287-312]
همنویسندگیهوافضا: مطالعه علمسنجی و تحلیل سنجههای مرکزیت شبکه همنویسندگی پژوهشگران [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 165-204]
هم نویسندگیتحلیل علمسنجی و الگوهای هم نویسندگی و استناد مقالات منتشرشده در نشریات وب آو ساینس کشورهای ایران و ترکیه [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 413-444]
همواژگانیگرایشهای موضوعی تولیدات علمی مرتبط با کووید 19 در حوزههای علوم انسانی و اجتماعی: مقایسه ایران و کشورهای شاخصِ پنج قاره [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 409-446]
همواژگانیترسیم نقشه دانش تولیدات علمی حوزه مدیریت بحران و مخاطرات در پایگاه اسکوپوس 1973-2020 [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 353-384]
هوافضاهوافضا: مطالعه علمسنجی و تحلیل سنجههای مرکزیت شبکه همنویسندگی پژوهشگران [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 165-204]
هوش مصنوعینگاشت نقشه علمی تحقیقات هوش مصنوعی ایران مبتنی بر پایگاه استنادی اسکوپوس (سالهای 2022-1978) [دوره 9، (شماره 1، بهار و تابستان )، 1402، صفحه 469-506]
ی
یورپمعیارها و شاخصهای مؤثر بر واگرایی نتایج نظام رتبه بندی ملی ایران و نظامهای رتبه بندی جهانی دانشگاه ها [دوره 9، (شماره 2، پاییز وزمستان)، 1402، صفحه 1-22]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد